Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Translate

lunedì 24 novembre 2014

ROMBO AL FORNO CON PATATE E POMODORINI / CALCAN LA CUPTOR CU CARTOFI SI ROSIOARE



ITALIANO / RUMENO

Ingredienti / ingrediente :
    1 rombo di cca. 1,4 kg / 1 peste plat tip calcan de cca 1,4 kg
    2-3 patate / 2-3 cartofi
    2 rametti con pomodorini / 2 ramurele de rosioare cherry
    3-4 cucchiai olio di oliva / 3-4 linguri ulei de masline
    timo ,rosmarino,aglio q.b. / cimbru ,rozmarin ,usturoi ,dupa gust
    sale ,pepe q.b. / sare si piper dupa gust

ITALIANO

Fatte un olio aromatizzato con aglio ,rosmarino ,timo tritate finemente e aggiunte nel olio di oliva. Lasciate insaporire. Le patate le sbucciate e le tagliate a fette sottile da 3-4 mm. Sbollentatele per 3-4 minuti nell'acqua salata in ebollizione. Io ho messo della carta forno sulla teglia ,l'ho spennellata con l'olio aromatizzato ho adaggiato il pesce (ho praticato 3 incisioni al pesce per favorire la cottura) le patate le ho distribuite ai latti della teglia e cosi anche i rametti di pomodorini.

Ho spennellato con l'olio tutto quanto ,ho salato e pepato e ho infornato a 200 gradi per 20-25 minuti. Le patate risulterano dorate. Buon appetito!

RUMENO

Faceti un ulei aromatizat cu rozmarinul,cimbrul si usturoi ,toate tocate foarte fin. Lasati la o parte. Curatati cartofii si taiati-i in felii subtiri de cc.a 3-4 mm. si fierbeti-le in apa clocotita sarata cca- 3-4 minute. In tava de cuptor am pus hartie de copt pe care am uns-o cu uleiul aromatic ,am asezat pestele la centru ( i-am facut 3 taieturi la peste pentru a se coace mai bine ) ,cartofii pe margine si ramurelele cu rosioarele . Am uns cu o pensula totul din nou cu uleiul aromatic ,am sarat si am piperat. Am pus totul in cuptorul incins la 200 de grade pentru 20-25 minute. Cartofii trebuie sa fie aurii. Pofta buna!


Nessun commento:

Posta un commento