Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Translate

mercoledì 30 luglio 2014

INGHETATA CU IAURT SI FRUCTE DE PADURE / GELATO ALLO YOGURT E FRUTTI DI BOSCO

ROMANA / ITALIANO

Ingrediente / Ingredienti :
  • 200 gr. fructe de padure congelate / 200 gr. frutti di bosco surgelati
  • 300 gr. iaurt grecesc / 300 gr. yogurt greco
  • 250 gr. dulce di leche (puteti folosi si lapte condensat) /oppure 250 gr. latte condensato in assenza di dulce di leche.
ROMANA
Pentru aceasta reteta eu am folosit fructe congelate pentru ca le aveam deja si voiam sa le folosesc,voi puteti pune proaspete. Dulce di leche am avut de la o doamna din Argentina si fiind prea dulce pentru a fi mancat asa ,am vrut sa-l valorizez cumva ,asa m-am gandit la aceasta reteta.
Am pus toate ingredientele intr-un pahar inalt de plastic si am bagat mixerul vertical si am mixat bine . Am turnat totul intr-un  recipient de plastic cu capac si am pus la congelator.
Asa arata inainte de a fi bagata in congelator:

 Rezultatul optim este dupa 4-5 ore.Este foarte gustoasa si racoroasa.
ITALIANO
Per questa ricetta io ho usato dei frutti di bosco congelati ,perché li avevo già in casa ,ma potete utilizzare tranquillamente dei frutti di bosco freschi. E poi avevo un barattolo di <>che mi e stato regalato ,volevo utilizzarlo per fare un buon dolce ,cosi e nato questo gelato. Voi potete usare anche del latte condensato ,come gusto sono simili. Quindi...mettete tutto in un bicchiere di plastica ,alto e poi con il frullatore verticale frullate tutto fino ad amalgamare bene il tutto. Versate il composto risultato in un contenitore di plastica e mettete in congelatore. Il risultato ottimo e dopo 4-5 ore ,quando il gelato si e rappreso ma non e congelato del tutto. E molto buono e rinfrescante.


Nessun commento:

Posta un commento